فرشته های خانه ما ویانا و لیانا و هیرمان

عید بچه ام خراب شد

1400/1/1 19:30
نویسنده : مامان وحیده
183 بازدید
اشتراک گذاری

مادر فدات بشود که این بلا لعنتی آمد سراغ تو و اولین عید خراب شد.

یک روز مانده به عید میخواستیم برویم خرید عید ای کاش که نمی رفتیم بچه ام لخت بود داشت با توپ و سطل آب بازی میکرد بعدش تو اتاق با خواهرش نشسته بودند فلش کارت نگاه میکردند مامان وحیده لباس و فلانی و کالسکه گذاشتم کنار در خانه چند دقیقه رفتم دستشویی خیالم راحت بود بچه پیش خواهرش از دستشویی آمدم بیرون صدای جیغ لیانا می آمد اول فکر کردم افتاده ویانا چیزی نگفت بعدش دیدیم پاش قرمز چشم خورد به فلاکس فهمیدم سوخته پاش کردم زیر آب سرد ولی جیغ میکشید دو تا بیمارستان بردیم گفتن باید بستری بشود بعدش رفتیم بیمارستان سوانح سوختگی پانسمان کرد تاول با سوزن تراکند آمدیم خانه بچه ام خیلی داره اذیت میشه اولین عید خراب شد کفش عیدش میبینم می سوزم که نتونست پا کنه چهاردست و پا میره سخته گوشت پا در اثر سوختگی آویزان شده بمیریم برای تو مادر که دل من شب عید سوخت و عذاب وجدان داره خفه میکنم ای کاش این اتفاق برای مادر می افتاد خدایا بچه ام کمک کن به تو می سپارم 

پسندها (6)

نظرات (2)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1 فروردین 00 19:41
انشالله زودی خوب شه دخترگلی🥺❤دیگه از اتقاقاا دیگه نیوفته انشالله💕
مامان وحیده
پاسخ
انشالله 
طاهرهطاهره
1 فروردین 00 19:51
ایشالاحالش زود خوب میشه گلم واصن این اتفاق یادش نمیاد
بچه هاهمینن
آرمین منم هرروزیه بلامیادسرش والانم حسابی درگیرشم
 
مامان وحیده
پاسخ
تشکر از محبتتون